wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • Podmiot prowadzący:

    Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia
    ul. Książąt Opolskich 19
    45-005 Opole
    NIP 754-21-44-986

    siedziba galerii:
    Plac Katedralny 4, 45-005 Opole
    NIP: 754-21-44-986
  • E-mail:galeria@dfoz.pl
  • Telefon722 050 808
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Reklamacje

Szanowny Kliencie,

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Twoje uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że masz możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:
1)    Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy.
Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
Ważne! Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

2)    Grupa: naprawa/wymiana
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.



Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
 


Reklamację możesz złożyć na przykład:
 

  • pisemnie na adres: Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia, Pl. Katedralny 4, 45-005 Opole (z dopiskiem Galeria Twórczych Inspiracji)
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem e-mail na adres: galeria@dfoz.pl

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Jeżeli zdecydujesz się na złożenie reklamacji jesteś zobowiązany zapakować i wysłać wadliwy produkt na adres Fundacji - Pl. Katedralny 4, 45-005 Opole. Dostarczenie produktu odbywa się na nasz koszt. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Składając reklamację możesz skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.


 
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl